شماره تماس: 02144046080 

خانه » استانداردسازی فرایندهای مجموعه آزمایشگاه‌های کیا نانو زیست ویستا

استانداردسازی فرایندهای مجموعه آزمایشگاه‌های کیا نانو زیست ویستا

فهرست محتوا

مطالب اخیر

kiabio.com
استانداردسازی فرایندهای مجموعه آزمایشگاه‌های کیا نانو زیست ویستا

چکیده خبر

در دوره آموزشی استانداردسازی فرایندهای مجموعه آزمایشگاه‌ها که با حضور کارشناسان و مدیر مجموعه آزمایشگاه‌های کیا نانو زیست ویستا، در اسفندماه جاری برگزار گردید، مقدمات آشنایی با استاندارد ISO/IEC17025 و شیوه پیاده‌سازی الزامات آن برای شرکت‌کنندگان در دوره توضیح داده شد. 

متن خبر

دوره آموزشی استاندارد ISO/IEC 17025

به نقل از شبکه آزمایشگاهی فناوری های نانو در این کارگاه آموزشی، مدرس دوره که به عنوان نماینده شبکه آزمایشگاهی، مسئولیت نظارت بر فرایند استقرار استاندارد در آزمایشگاه را نیز بر عهده دارد، از امکانات و توانمندی مجموعه بازدید کرده و زیرساخت‌های آزمایشگاه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

معرفی

آزمایشگاه کیا نانو زیست ویستا از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در استان تهران است و از جمله مهم‌ترین زمینه‌های تخصصی فعالیت این مجموعه، ارائه خدمات آزمایشگاهی در حوزه زیست سازگاری تجهیزات و ملزومات پزشکی و همچنین حوزه آزمون‌های میکروبی است. آزمون سمیت ژنی، آنالیز بررسی سمیت سلولی (MTT)، آزمون خون سازگاری، حساسیت زایی و تب زایی، از جمله مهم‌ترین آزمون‌های قابل ارایه از سوی آزمایشگاه به متقاضیان است.

امکانات تجهیزاتی و خدمات آزمایشگاهی

علاقمندان برای اطلاع از توانمندی‌ها و امکانات تجهیزاتی و خدمات آزمایشگاهی این مجموعه، به صفحه اختصاصی آزمایشگاه کیا نانو زیست ویستا در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مراجعه نمایند.

دوره آموزشی استاندارد ISOIEC 17025

فهرست مراکزی که اعتبارنامه این استاندارد را دریافت کرده‌اند، در صفحه استاندارد ISO/IEC17025 شبکه آزمایشگاهی قابل مشاهده است.
مجموعه آزمایشگاه شرکت کیا نانو زیست ویستا
مجموعه آزمایشگاه شرکت کیا نانو زیست ویستا

بخش نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *