شماره تماس: 02144046080 

خانه » دریافت نسخه لاتین و فارسی استاندارد ایزو 13485 ویرایش 2016

دریافت نسخه لاتین و فارسی استاندارد ایزو 13485 ویرایش 2016

فهرست محتوا

مطالب اخیر

kiabio.com
انتشار نسخه لاتین و فارسی استاندارد ایزو 13485 ویرایش 2016
ISO ایزو
ISO 13485

ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی حوزه تجهیزات پزشکی و برگزاری دوره های آموزش استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵

دریافت فایل PDF ایزو
حجم فایل:
441.55 KB
تعدادصفحات:
67 صفحه
دریافت فایل فارسی ISO
نسخه فارسی فایل ایزو
966.44 KB
:File Size
46 pages
Pages:
دریافت فایل لاتین ISO
نسخه لاتین فایل ایزو
دریافت نسخه لاتین و فارسی استاندارد ایزو 13485 ویرایش 2016 منتشر شده در پورتال اداره کل تجهیزات پزشکی

استاندارد بین المللی ایزو ۱۳۴۸۵:۲۰۱۶ متمرکز بر یک سیستم مدیریت کیفیت در طراحی , توسعه , تولید , مونتاژ , خدمات پس از فروش و توزیع انواع تجهیزات پزشکی است که به صاحبان کسب و کار کمک میکند  نشان CE یا استاندارد GMP دریافت کنند و کسب و کار خود را در بازارهای بین المللی گسترش دهند.

 باتوجه به اهمیت سیستم های مدیریت کیفیت و تخصصی شدن استانداردها در صنایع مختلف به ویژه صنایع پزشکی که در ارتباط با سلامت و حفظ جان انسانها از اهمیت خاصی برخوردار است استاندارد ایزو 13485 اهمیت فوق العاده ای دارد.

این استاندارد الزاماتی را برای سیستم مدیریت کیفیت مشخص میکند که میتواند ازسوی یک سازمان فعال در یک یا چند مرحله از چرخه ی عمر یک تجهیز پزشکی شامل طراحی وتکوین، تولید،انبارش وتوزیع، نصب یاارائه خدمات مربوطه ( مانندپشتیبانی فنی ) ، انهدام نهائی تجهیز پزشکی و طراحی و تکوین یاارائه خدمات مرتبط مورد استفاده قرارگیرد. هم چنین، این استاندارد میتواند ازسوی تامین کنندگان یادیگر طرف های بیرونی ارائه دهنده محصول ( مانند مواداولیه ، اجزاء ، زیر مجموعه ها ،تجهیزات پزشکی ، خدمات سترونی ، خدمات کالیبراسیون ، خدمات توزیع ، خدمات نگه داری ) به این گونه سازمان ها ، مورد استفاده قرارگیرد. تامین کننده یاطرف بیرونی میتواند داوطلبانه انتخاب نماید که باالزامات این استاندارد بین المللی انطباق داشته باشد یاازطریق قرارداد ملزم به انطباق شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *