شماره تماس: 02144046080 

خانه » هشتمین رتبه بندی آزمایشگاه های عضو شبکه فناوری های راهبردی

هشتمین رتبه بندی آزمایشگاه های عضو شبکه فناوری های راهبردی

فهرست محتوا

مطالب اخیر

kiabio.com
رتبه بندی هشتمین دوره ارزیابی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

چکیده خبر

بر اساس تازه‌ترین نتایج رتبه بندی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰، آزمایشگاه کیا نانو زیست ویستا موفق به کسب رتبه ۴۳ و قرار گیری در لیست برترین آزمایشگاه های حال حاضر کشور گردیده است.

متن خبر

جدیدترین فهرست امتیازات و رتبه بندی هشتمین دوره ارزیابی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

به نقل از پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وجود معیارها و ملاک‌های صحیح و دقیق برای ارزیابی نقاط ضعف، قوت و چالش‌ها، از موارد مهمی است که به ارتقای هر سازمان کمک می‌کند. از همین رو، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با رویکرد افزایش بهره‌وری زیرساخت‌های آزمایشگاهی کشور، ارتقای کیفیت خدمات و کمک به توسعه پژوهش‌های کارآمد، به طور سالانه و بر مبنای معیارهای دقیق و پویا، مراکز و آزمایشگاه‌های عضو را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

بر اساس ارزیابی سالیانه شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مراکز آزمایشگاهی عضو از حیث معیارهای گوناگون مورد بررسی قرار می‌گیرند و پس از شناخت عملکرد آنان در شاخص‌های گوناگون، رتبه این مراکز در میان سایر آزمایشگاه‌ها اعلام می‌شود.

برترین‌های ارائه خدمات و مشتری‌مداری

بر اساس تازه ترین ارزیابی این دوره از عملکرد آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آزمایشگاه آزمایشگاه کیا نانو زیست ویستا موفق به کسب رتبه 43 و قرار گیری در لیست برترین آزمایشگاه های حال حاضر کشور گردیده است.

ارزیابی بیش از 600 آزمایشگاه و 400 مرکز

در ارزیابی عملکرد سال 1400 مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، 462 مرکز شامل 644 آزمایشگاه بررسی شدند که از این جمع، 551 آزمایشگاه با ارسال گزارش خدمات ارایه شده و فعالیت‌های خود در سال 1400، در این ارزیابی مشارکت کرده‌اند. بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد آزمایشگاه‌ها در سال 1400، این آزمایشگاه‌ها در مجموع بیش از 6374 میلیارد ریال درآمد کسب کرده و به حدود 80 هزار مشتری، بیش از 3 میلیون خدمت ارائه داده‌اند.

جدیدترین فهرست امتیازات و رتبه بندی هشتمین دوره ارزیابی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

ارزیابی عملکرد مراکز عضو شبکه بر اساس سازمان مادر در سال 1400 نشان می‌دهد به ترتیب شرکت‌های بخش خصوصی، پژوهشگاه و مرکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، بالاترین کارایی را در ارائه خدمات آزمایشگاهی به مشتریان داشته‌اند. فهرست تجهیزات، خدمات و توانمندی‌های این مجموعه‌ها در سایت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با توجه به امتیازات کسب شده توسط هر آزمایشگاه، علاوه بر تعیین وضعیت عضویت آزمایشگاه در شبکه، آزمایشگاه را در بهبود نقاط قوت و رفع نقاط ضعف، توسعه خدمات و ارتقای پژوهش‌های کارآمد، مورد حمایت قرار می‌دهد.

مجموعه آزمایشگاه شرکت کیا نانو زیست ویستا
مجموعه آزمایشگاه شرکت کیا نانو زیست ویستا

بخش نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *