شماره تماس: 02144046080 

خانه » هفتمین رتبه بندی آزمایشگاه های عضو شبکه فناوری های راهبردی

هفتمین رتبه بندی آزمایشگاه های عضو شبکه فناوری های راهبردی

فهرست محتوا

مطالب اخیر

kiabio.com
کسب رتبه 54 در هفتمین دوره ارزیابی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ریسات جمهوری

چکیده خبر

شرکت کیا نانو زیست ویستا؛ کسب رتبه ۵۴ و قرار گیری در لیست برترین آزمایشگاه های حال حاضر کشور در هفتمین دوره ارزیابی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی توسط شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

متن خبر

فهرست امتیازات و رتبه بندی هفتمین دوره ارزیابی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

در هفتمین دوره ارزیابی عملکرد آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی بر اساس عملکرد آزمایشگاه ها در سال 1399، فعالیت 380 مجموعه آزمایشگاهی (شامل 426 آزمایشگاه) مورد ارزیابی قرار گرفته است. این آزمایشگاه ها بیش از 2,180,000 خدمت آزمایشگاهی را به حدود 71 هزار مشتری ارایه کرده و طی این مدت، درآمد آزمایشگاه ها از محل ارایه این خدمات، بیش از 4125 میلیارد ریال شده است.

بر اساس نتایج هفتمین دوره ارزیابی عملکرد آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آزمایشگاه کیا نانو زیست ویستا موفق به کسب رتبه 54 و قرار گیری در لیست برترین آزمایشگاه های حال حاضر کشور گردیده است.

به نقل از پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، شناخت نقاط قوت و ضعف سازمان ها و تلاش برای بهبود نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف، بخش مهمی از برنامه بهبود هر سازمان است. یکی از سرمایه گذاری های ارزشمند انجام شده در کشور، ایجاد و تجهیز مراکز آزمایشگاهی متنوع است که در دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و همچنین در بخش های خصوصی در سراسر کشور به پژوهشگران و صنایع، خدمات ارایه می کنند.

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در راستای افزایش بهره وری زیرساخت های آزمایشگاهی کشور، عملکرد مراکز عضو شبکه را به صورت مستمر پایش می کند. در این رقابت سازنده، توسعه کمی و بهبود کیفیت خدمات آزمایشگاهی، ارتقای مشتری مداری و همچنین ترویج فرهنگ به اشتراک گذاری و فعالیت شبکه‌ای، در بین مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، رواج داده می‌شود و آزمایشگاه‌ها بر اساس دستورالعمل ارزیابی، برای کسب امتیاز در هر کدام از شاخص‌های ذکر شده، رقابت می‌کنند.

هفتمین دوره ارزیابی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی

در حال حاضر 36.8 درصد اعضای شبکه از آزمایشگاه‌های بخش خصوصی، 30 درصد اعضا از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و 33.2 درصد مابقی، از سایر سازمان‌ها و وزارتخانه‌های کشور هستند و اطلاعات توانمندی‌ها، دستگاه‌ها و خدمات این مراکز، در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی به نشانی www.labsnet.ir در دسترس پژوهشگران و صنایع کشور قرار گرفته‌ است.

پس از دریافت بازخورد از آزمایشگاه ها و بررسی دوباره داده ها، رتبه برخی مراکز اصلاح شد. فایل رتبه بندی به روز شده است.

مجموعه آزمایشگاه شرکت کیا نانو زیست ویستا
مجموعه آزمایشگاه شرکت کیا نانو زیست ویستا

بخش نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *